keskiviikko 7. huhtikuuta 2010

7.4 . Keskiviikko

Reissu mökillä sujui suunnitelmien mukaan, perjantaina pennut sirutettiin ja testatiiin.
Kuten olin sanonut kaikille, ei niissä mun mielestä kovasti luonne-eroja ole, niin samaan tulokseen päästiin myös testaajan kanssa.
Kaikkinensa hyvin tasainen pentue, rohkeita ja avoimia koiranalkuja :)
Kuvia pennuista ja vähän isoistakin mökiltä täällä.

Kiitokset lauantaina Rauhan-pentujen treffeille osallistuneille, teillä oli niin ihant koirat ja oli mukava nähdä kuinka niiden kanssa oli jo opeteltu monia asioita!
Suuret kiitokset avusta jälleen kerran, Anne , Maarit ja Terhi ja kokit :)

Tosiasia on, että se on taas tuo 7 viikkoa vierähtänyt, perjantaina osa pentusista lähtee maalimalle - haikeaa, mutta myös Ihanaa!

Mietin tänään, että millanen huusholli pitäisi ihmisellä olla, jos noita pitäisi pitää se huhujen mukainen 12 viikkoa? Mahtaisi niistä tulla omahyväisiä riiviöitä?
Nytkin alle 7 viikkoisia pentuja on nyt pyydystetty: rankakasojen päältä, puupinon alta, ajotieltä, leikkimökin alta ja liiteristä...
Valokuvaaminen ulkona on ilman avustajaa mahdoton tehtävä, koska kaikki aika ja energia kuluu porukan paimennukseen.

Viimeyönä niistä osa sitten keksi karata laatikosta joka on 60 cm korkea, osa ei hiffannut miten temmpu tehdään ja kirkui kun lokki parvi toisten perään.
Minä sitten saalistelin niitä pimeessä sänkyjen ja pöytien alta...
Eikä mun elämää juuri yhtään helpottanut kun Paavo huutaa innoissan, Äitiii katso miten hienoja, nehän osaa juosta jo karkuun!Nyt ne on sitten aamuyöstä häkitetty, niin että pitäisi pysyä!

Mä oon aina sanonut, että mä pärjään niin ihanasti näiden pienten kanssa, sitten vasta myöhemmin ne vaikeudet kuuliaisuuden kanssa alkaa...
Täytyy vaan todeta, ettei meillä ole näin eläväisiä pentuja ollut ikinä!
Varmaan tähän samaan hengenvetoon pitäisi mainostaa, 1 suloinen poika vailla kotia!

Rekkareita oottelen postista, netissä ne jo näkyy ja elänlääkärille menen poppoon kanssa ihan viime minuuteilla perjantaina heti 8 kantissa, jos on innokkaita apulaisia tehtävään, saa ilmoittautua ;)

Ei kommentteja: