tiistai 31. toukokuuta 2011

31.5. Tiistai

Minne tunnit katoavat??

Auton siivoaminen on osoittautunut odotettua hankalammaksi.. kyllähän ne tavarat sieltä äkisti pihalle sai, mutta niiden takaisin laitto, onkin vähän aikaa vievempi operaatio.
Kameran tosin löysin ja otin sillä jo muutaman kuvankin juuri auenneista silmistä, mutta Lapuan reissussa hukkasin sen uudelleen...
Eilen sitten lainasin salaa Paavon kameraa ja muutama kuva on nyt jo kovasti leikkivistä ruokailun jälkeen niin "sottaisista" karvapalleroista picasassa.

Täytyy sanoa, että edelleen nämä pentuset on erityisen kilttejä ja rauhallisia ja Viola hoitaa niitä mielellään vieläkin, tosin se ei välttämättä enää ole niin innostunut imettämisestä, 10 torahammas rivistöä ei kuulosta kyllä houkuttelevalta mustakaan ;)

Niin ja vielä kerran tätäkin kautta onnittelut Ninnille ja Napalle Lapuan WT:n nuo luokan ja Hennalle ja Lumolle saman kokeen alo luokan voitoista :)
Oon mä teistä niin ylpee :)

Pakkas-pentusten "taippari kausi" on alkanut, tytöillä se on sujunut mallikkaammin, Karma ja Napa nou 1 ja Otto sekä Nuusku jatkaa vielä harjoittelua ;)

Kenneltreffit lähestyy nyt uhkaavasti, mua jo ihan jännittää, on tulossa niin paljon uusia nuoria pentusia mukaan, mitähän niistä on kehittymässä??

Kutsut ilmoittutuneille, siis mun mielestä ;) on lähteneet, joten jos et ole saanut s-postia, ota yhteyttä pikaisesti! Olen tavoitettavissa koneen ääressä huomiseen puoleen päivään saakka ja sen jälkeeen vain puhelimitse.


Ei kommentteja: